Pizza ca la Hut

Cand am gatit minunea asta plina de calorii, nu aveam ideea de blog, deci pozele vor cam lipsi, doar produsul finit va fi prezent, asa, ca sa va trezeasca apetitul..

In general pizza se face cu ce avem prin casa, nu-i mare filosofie.
Eu am folosit asa:
Pentru blat:
1 cub drojdie proaspata
1 pahar de lapte caldut (sau mai mult, sau mai putin)
o lingura de zahar (sau miere daca aveti stupi multi ca tata)
1 kg faina
sare
puuutin ulei
Apoi, avem nevoie de:
1-2 oua
salam/sunca presata/ ceva mezel*
carnaciori*
ciuperci*
masline feliate*
mozzarela / cascaval*
Ketchup
*cantitatile sunt in functie de gusturi... Eu propun sa fie din belsug:)

Facem asa:
Prima data amestecam drojdia cu zaharul putina faina si laptele caldut, apoi punem la loc calduros sa creasca. Intre timp tocam ciupercutele, carnaciorii, ce mai e de tocat, radem cascavalul, dar nu pe tot, cateva felii le taiem fasii subtiri.
Dupa ce a crescut maiaua, eu am incalzit putin faina in cuptorul cu microunde, am pus sare si putin ulei, apoi am turnat amestecul de drojdie, am framantat bine-bine-bine pana a iesit un aluat elastic, apoi l-am mai lasat putin la dospit.
Dupa 30 de minute, l-am impartit in doua bile, si am l-am intins sa fie putin mai mare decat marimea tavii (sa acopere si peretii, daca tava e inalta) si subtire. L-am asezat frumos in tava, si pe marginea blatului  am pus o liniuta de ketchup si langa, feliile de mozzarela sau cascaval. Am impaturit umplutura respectiva (de aceea aveam nevoie ca aluatul sa fie putin mai mare) si apoi am batut ouale si le-am pus peste aluat. Acum vine treaba grea: punem tot ce`am tocat (sau nu, daca aveti mezeluri feliate) si dam la cuptor la 180 de grade, pana se rumeneste. Cu 5 minute inainte de a scoate pizza turnam cascavalul ras si il lasam sa se rumeneasca.
Asta-i tot! Mie mi-au iesit doua bunatati mari, de  mi-am saturat si familia si prietenii:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu